KORPORATĪVO KLIENTU PĀRVALDĪBAS MENEDŽERIS - Key Account Manager


Darba pienākumi:

  • ilgtermiņa biznesa attiecību veidošana ar uzņēmuma galvenajiem klientiem
  • jaunu klientu piesaistīšana
  • plānveida klientu piesaistīšanas pasākumu organizēšana
  • augsta apkalpošanas līmeņa nodrošināšana, problēmu risināšana
  • pārdošanas rezultātus un tirgus tendenču analizēšana 

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība
  • iepriekšēja darba pieredze līdzvērtīgā amatā; pieredze pakalpojumu un tūrisma jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
  • izcilas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas; papildu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
  • ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS office)
  • labas sadarbības un komunikācijas prasmes, precizitāte, spējas strādāt komandā
  • labas organizatora prasmes un prasme patstāvīgi plānot savu darbu
  • augsta stresa noturība, atbildības sajūta, precizitāte
  • vēlme sasniegt izvirzītos mērķus, pozitīva attieksme un pārliecība

Uzņēmums piedāvā:

  • labvēlīgu darba vidi starptautiskā uzņēmumā un komandas atbalstu
  • izglītības un karjeras iespējas ceļojumu nozarē
  • konkurētspējīgu un motivējošu atalgojuma sistēmu (garantētā mēneša alga, neskaitot motivācijas programmu EUR 1600-EUR 2200 pirms nodokļu nomaksas)
  • sociālās garantijas
  • darba vietu Rīgā

 

CEĻOJUMU KONSULTANTS


Darba pienākumi:

  • noteikt klienta vēlmes un piedāvāt atbilstošus ceļojumu pakalpojumus
  • plānot un pilnībā organizēt darījumu un brīvdienu ceļojumus individuālajiem un grupu ceļotājiem, rezervējot transporta biļetes, izmitināšanu, autonomu un citus ceļojumu pakalpojumus
  • plānot un pilnībā organizēt konferences un pasākumus vietējiem un ārzemju klientiem, nodrošināt Baltijas valstīs ienākošā tūrisma pakalpojumus grupām un individuāliem ceļotājiem
  • veidot un atjaunot klientu elektronisko datu bāzi
  • pieņemt maksājumus
  • risināt neparedzētu situāciju izraisītās problēmas, ieskaitot sūdzības un finansiālas atlīdzības
  • veidot un uzturēt darījumu attiecības ar lielākajiem klientiem un darījumu partneriem
  • sastādīt atskaites pēc pieprasījuma
  • sasniegt noteiktos pārdošanas apgrozījuma un ieņēmumu mērķus
  • apmeklēt un piedalīties ceļojumu nozares mācību un izglītojošos pasākumos

Prasības pretendentiem:

  • teicamas latviešu un angļu valodu zināšanas; papildu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
  • pārdošanas un klientu apkalpošanas prasmes
  • orientēšanās dažādos ceļojumu veidos (ienākošais, izejošais, darījumu, brīvdienu, grupu un individuālais tūrisms)
  • izcilas komunikācijas spējas
  • iemaņas risināt krīzes situācijas
  • vēlēšanās un spēja strādāt komandā
  • pretendentu pieredze ceļojumu konsultanta darbā tiks uzskatīta par priekšrocību

Uzņēmums piedāvā:

  • labvēlīgu darba vidi starptautiskā uzņēmumā un komandas atbalstu
  • izglītības un karjeras iespējas ceļojumu nozarē
  • konkurētspējīgu un motivējošu atalgojuma sistēmu (garantētā mēneša alga, neskaitot motivācijas programmu EUR 1500-EUR 1700 pirms nodokļu nomaksas)
  • sociālās garantijas
Lai pieteiktos, lūdzu, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz e pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
Sazināsimies ar kandidātiem, kas tiks virzīti nākamai atlases kārtai.